duminică, 7 februarie 2010

Rulada din piept de pui cu crochete de cartofi

Pentru rulada avem nevoie de:

                                                             -un piept de pui dezosat
                                                             -1 morcov fiert
                                                             -3 ciuperci
                                                             -cascaval
                                                             -condimente pentru pui




Pieptul de pui se taie si se baste astfel incat sa iasa o bucata cat mai mare. Se condimenteaza, apoi se pun ciupercile calite. Eu am calit si o ceapa mica, apoi am pus ciupercile taiate feliute.


Se rade cascavalul si se pune morcovul.



Se ruleaza



se inveleste in folie de aluminiu si se pune in cuptor. Eu am pus rulada intr-o tava de yena.
Dupa 40 minute se taie folia si se desface si se mai lasa rulada 10 minute sa se rumeneasca deasupra.

Intre timp se pregatesc crochetele.
-5 cartofi
-1 morcov
-1 bucata usturoi
-cascaval
-2 oua
-pesmet
-sare, piper

se rad cartofii si se storc. Se rade si morcovul, usturoiul, cascavalul. Se adauga sare, piper si pesmet. Se formeaza crochetele care se dau prin pesmet si se prajesc in ulei.


Se servesc alaturi de salata sau muraturi. Eu am avut conopida cu varza rosie murata, dupa reteta Monicai.

2 comentarii:

  1. Trebuie sa fie tare buna mancarea asta. Eu fac crochete, dar le spun chiftele de cartofi si sunt putin altfel. Chiar demult nu am mai facut..trebuie sa fac.

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Bia. Intr-adevar foarte bun chiar daca ia ceva timp.
    Si eu am facut chiftle de cartofi, aproximativ la fel, insa cu mai putin pesmet si mai mul usturoi.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.