vineri, 5 martie 2010

Clatite II


Aluatul de clatite e foarte simplu, cred ca oricine stie sa faca clatite.

Eu n-am cantitati anume pentru aluat, il fac dupa ochi.
Avem nevoie de:

-350 g faina
-2 oua
-1 pachet zahar vanilat
-coaja de lamaie
-5 linguri ulei(eu pun intotdeauna ulei in compozitie si prajesc clatitele in tigaia de teflon)
-400 mllapte
-putina apa minerala
Rezulta un aluat fin si destul de subtire.

Se  prajesc clatitele pe ambele parti dupa care se pot servi cu orice. Eu nu le prajesc niciodata in ulei, ci doar in tigaia de teflon.



Se servesc cu dulceata



sau cu crema de ciocolata



3 comentarii:

  1. yummy ce faine ti-au iesit.singura mea problema cu clatitele este ca nu reusesc niciodata sa coc cate mananca "galeria" din jurul meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da... simplu, pentru cine are tigaie de teflon. Cine n-are (ca mine asa) se uita lung la clatitele tale de pe blog. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Sarah. Asta cam asa e, niciodata nu prea ajung...
    Cristina, se pot face si in altfel de tigaie, desigur in celelelate tigai trebuie si ulei sau macar trebuie unse cu ulei altfel se lipesc. O tigaie de teflon buna e indispensabila. Eu am una singura Tefal si mai am doua teflonate insa nu se compara cu tefalul.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.