sâmbătă, 18 septembrie 2010

Cheesecake cu ciocolata

Ce pot sa spun, e ca mie naceasta prajitura nu mi-a placut deloc.  Mi se pare ca cheese cake-urile merg cu orice fructe dar nu cu ciocolata. Nu mi-a placut combinatia de branza cu ciocolata. Poate daca-l faceam cu mascarpone si branza philadelphia mergea, dar asa nu.

Pentru crusta:
-300 g biscuiti
-150 g unt topit
-1 lingura cacao

Biscuitii se zdrobesc, se amesteca cu cacao si untul topit si se pun in tava.

Pentru crema:
-1 kg branza de vaci
-3 oua
-150 g zahar pudra
-1 vanilie
-200 g ciocolata amaruie
-200 ml frisca
-1 lingura amidon


Se bate branza cu zaharul, vanilia, ouale, amidonul si se adauga ciocolata topita si frisca.


Crusta se pune in cuptor pentru 15 minute, apoi se toarna crema deasupra si se mai pune in cuptor 40 minute.



Dupa ce s-a racit, se decoreaza cu frisca si visine din dulceata.





12 comentarii:

  1. Hi, I like your blog very much. Very nice, delicious and interesting recipes.
    Thanks for visiting mine and leaving a comment.

    Have a nice sunday,

    RăspundețiȘtergere
  2. Thank you for your visit and for your comment.

    RăspundețiȘtergere
  3. Una mezcla interesante, me has mezclado el chocolate y el queso dos cosas que me encanta. Me gusta tú receta.

    Saludos

    RăspundețiȘtergere
  4. Gracias Jose Manuel.
    Pues a mi no me gusta tanto esa mezcla de chocolate con el queso, creo que el queso se mezcla mejor con frutas.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bine arata.Noua ne place tare mult, inclusiv Omului meu, care nu e fan ciocolata, cheese cake cu ciocolata ii place.
    Seara faina si pupic lui Alex.

    RăspundețiȘtergere
  6. Merci Micul.
    Poate daca-l faceam cu mascarponemi-ar fi placut. Dar asa cu branza de vaci nu mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte bine arata Criss... felicitari

    RăspundețiȘtergere
  8. http://mamasiiubita.blogspot.com/19 septembrie 2010 la 13:05

    Ce bine arata!

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata bine si sigur e un deliciu. Bravo! Pupik.

    RăspundețiȘtergere
  10. e doua noaptea, sunt nemancat de la 8 si intru pe blogul tau. Hmm..not a good ideea. Macar imi testeaza vointa in ideea de a nu manca nimic dupa 8. Oricum de gatit nu stiu deci raman cu pozele tale. Dragut :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc Blue. Bun venit pe blogul meu. Te mai astept.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.