duminică, 20 februarie 2011

Premiu si leapsa de la OanaD


Premiul si leapsa le-am primit de la OanaD. Am sa incerc sa raspund la cele 2 intrebari. 10 raspunsuri? Hm, cam multe, sa vedem....

1) Sa stabilesc obiective pentru blog:
Pai ce obiective as putea stabili?  Pentru mine blogul e un soi de relaxare, nu stiu ce as putea spune aici. Chiar nu stiu. Poate doar sa reusesc sa fac niste poze cat mai artistice. (Trebuie in primul rand talent si in al doilea rand un aparat bun. Mie imi cam lipsesc ambele. :) )

2) Sa enumar 10 lucruri pe care-mi place sa le fac:
-sa stau cu Alex
-sa calatoresc (imi trebuie un concediu lung si bani multi :) )
-sa ma plimb pe malul marii (ador marea, daca as putea m-as muta la malul marii)
-sa conduc masina (ups, pana de curand uram sa fac asta :) )
-sa navighez pe internet
-sa ma uit la un film bun
-sa fac torturi si prajituri
..... nu stiu ce as mai putea enumera

Premiul si leapsa merg mai departe la:


Michelle
Bianca
Felis
Micul
Clau
Alison
Mihaela (Ochiiverzi)

2 comentarii:

  1. Cristina, leapsa trebuie s-o dai mai departe la alti 7 bloggeri :) Astea-s regulile lepselor, din cate stiu. Sigur, probabil ca nu e nimeni obligat sa faca dupa reguli. ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Criss... ti-am dat si eu acest premiu pe 14 februarie, dar cred ca nu ai vazut mesajul!.. Multumesc frumos de premiu, te pup!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.