sâmbătă, 9 aprilie 2011

Lasagna cu ciuperci



-1 cutie (375 g) foi de lasagna (am folosit Monte Banato)
-750 g ciuperci
-300 g carne tocata
-1 morcov
-1 ceapa
-1 cutie rosii in bulion

Pentru sosul bechamell
-50 g unt
-4 linguri faina
-500 ml lapte
-sare, piper
-nucsoara macinata
-2 linguri cascaval ras

In plus, 100 g cascaval



Ceapa se toaca marunt si impreuna cu morcovul ras pe razatoarea mare, se calesc in ulei de masline. Se adauga ciupercile taiate cubulete si carnea tocata. Ciupercile vor lasa suficienta apa cat sa fiarba si carnea si legumele. Cand s-a evaporat apa, se adauga rosiile din conserva, taiate cubulete si bulionul.




Pentru sosul bechamell, se topeste untul, se adauga faina si laptele si se fierbe pana devine ca o smantana nu foarte groasa. Se condimenteaza cu sare, piper, nucsoara dupa gust si se adauga cascavalul ras.


Un vas termorezistent se unge cu ulei de masline, se pune un strat de sos bechamell, apoi un strat de sos bolognez, foi de lasagna pe care eu le-am fiert in prealabil 2 minute, apoi din nou sos bechamell, sos bolognez, foi de lasagna. Deaupra am ras cascaval.
Tava se pune in cuptor pentru 30 minute, dupa care se portioneaza si se serveste cu mare pofta. :) E un deliciu. Asta daca va plac pastele.







2 comentarii:

  1. Mmmm... trebuie sa fac si eu cu ciuperci...

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte bun, eu as fi facut doar cu ciuperci si alte legume, dar Alex a zis sa pun mai bine carne si ciuperci si fara alte legume.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.