luni, 23 iulie 2012

Tarta cu piersici si nectarine


E sezonul piersicilor si al nectarinelor. Zemoase, aromate, parfumate, asa ca mi-am propus sa incerc cateva deserturi cu aceste minunate fructe. Ieri am vrut sa fac un clafoutis. O reteta pe care am facut-o de foarte multe ori pana acum cu diferite fructe. Insa de aceasta data mi-a iesit altceva, diferit fata de clafoutisurile de pana acum, cu consistenta de budinca. Si asta pentru ca atunci cand m-am apucat de reteta am constatat ca nu mai aveam lapte in frigider, decat vreo 50 ml pe fundul cutiei. Asa ca am inlocuit laptele cu frisca Meggle. Si mi-a iesit un soi de tarta/chec/pandispan ... whatever, minunatia aceasta pufoasa si aromata pe care va sfatuiesc s-o incercati pana se mai gasesc piersici.

-3 oua
-100 g zahar
-2 pliculete zahar vanilat
-coaja rasa de lamaie
-50 ml lapte
-150 ml frisca Meggle
-125 g faina
-3 piersici
-1 nectarina


Intr-un bol se pun ouale, zaharul si vanilia si se bat cu mixerul pana isi dubleaza volumul. Se adauga apoi coaja rasa de lamaie, laptele, frisca si faina si se amesteca bine cu mixerul. Nu dureaza mai mult de 3 minute toata operatiunea asta. Se toarna compozitia intr-un vas termorezistent uns cu unt. Se aseaza piersicile si nectarinele, se introduce tava in cuptorul preincalzit si se coace prajitura 25 minute pana devine aurie deasupra. Se pudreaza cu zahar si se serveste dupa ce s-a racit.








4 comentarii:

  1. Arata delicios.
    Tare mult imi place blogul tau, e asa cald si primitor. Si ai niste retete super. Mereu imi faci pofta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact ce imi place mie...fructe si blat :)) E micul meu dejun ideal langa o cana de cafea . Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu o feliuta:)Arata minunat!Yummy!Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.