duminică, 9 septembrie 2012

Briose aperitiv


O reteta extrem de rapida si foarte buna mai ales cand aveti prin frigider resturi de sunca, salam, cascaval, etc., sau cand vi se anunta niste musafiri si vreti sa-i serviti cu ceva bun.
In 5 minute le-ati pregatit, in 35 minute se coc si sunt gata de mancat. Merg foarte bine cu o bere rece. ;)

-4 oua
-130 g faina
-1 praf de copt
-3 linguri ulei
-1 lingura lapte
-sare, piper
-50 g cascaval
-branza feta
-50 g sunca, salam, parizer, etc
-o jumatate gogosar
-patrunjel verde


Se bat ouale, se adauga uleiul, laptele, sarea, piperul, se mixeaza bine. Se adauga faina amestecata cu praful de copt, apoi se lasa mixerul deoparte si se adauga sunca, branza, cascavalul, etc. Se amesteca, se pune cate o lingura din acest amestec in cosulete de hartie, in forme de briose si se coc briosele la foc mic 35 minute pana se rumenesc. Din cantitatile date mi-au iesit 12 bucati.
Optional se pot adauga masline verzi sau negre, ciuperci, marar verde in loc de patrunjel, bacon, mix de legume mexicane sau orice in functie de gusturi si imaginatie si in functie de ce aveti prin frigider.





Cosuletele mele au fost de proasta calitate si m-am chinuit ceva pana am reusit sa "dezbrac" fiecare briosa. :D



7 comentarii:

  1. Asa am patit si eu cu hartiutele. Pana acum toate briosele s-au desfacut bine, acum am cumparat unele colorate si nu le pot folosi. Arata foarte bine, trebuie sa fac si eu, am facut numai chec aperitiv.

    RăspundețiȘtergere
  2. am facut pentru prima oara, dupa reteta ta. foarte bune. dar, aceeasi problema cu scosul lor din hartiute... oare de ce? folosesc hartiutele Zenker de mult timp la muffins cu fructe.

    RăspundețiȘtergere
  3. fff bune au iesit! un sfat...folositi formele din silicon de la ikea

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bune ! Daca doriti ca problema cu scosul din forme sa dispara inlocuiti formele din hartie (sau din tabla) cu forme de silicon ( nu contează de la ce firma le luati )

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.