sâmbătă, 19 iulie 2014

Fursecuri spritate


-250 g unt
-250 g zahar pudra
-1 ou + 2 galbenusuri
-2 linguri smantana
-coaja rasa de la o lamaie
-esenta de vanilie
-550 g faina
-1 praf de copt 
-150 g rahat asortat
 +
-ganache de ciocolata
-fulgi de cocos

Amestecam faina cu praful de copt si zaharul pudra, adaugam untul, smantana, ouale si aromele si framantam un aluat moale dar nelipicios. Punem aluatul in masina de tocat carne, atasam forma pentru fursecuri/biscuiti, facem fursecurile sub forma de bastonase, potcoave sau cerculete. In fiecare cerc punem cate un cubulet de rahat. Asezam fursecurile in tava pe hartie de copt si coacem in cuptorul preincalzit 20-25 minute. Nu trebuie lasate mai mult pentru ca devin uscate si tari. Le verificam si cand vedem ca sunt aurii pe partea de jos, le scoatem si le pudram cu zahar. Pe cele rotunde le-am spritat cu ciocolata neagra topita. Pe celelalte le-am dat prin ganache si prin fulgi de cocos. Pentru ganache am amestecat in proportii egale frisca lichida si ciocolata neagra. Am topit ciocolata, am adaugat frisca si am amestecat. apoi am inmuiat fursecurile in ciocolata si le-am tavalit prin fulgi de cocos. Se pastreaza foarte bine in cutii de tabla pentru fursecuri, chiar si doua saptamani.





Un comentariu:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.