vineri, 18 decembrie 2009

Briose (muffinsi)


Avem nevoie de:
-3 oua
-10 linguri zahar
-7 linguri ulei
-300 ml iaurt (se poate inlocui cu lapte)
-15 linguri faina
-1 si 1/2 plic praf de copt
-vanilie, coaja de lamaie
-visine proaspete sau congelate
-gem de care va place
-ciocolata pentru ornat

Se bat ouale cu zaharul si vanilia, se adauga uleiul, iaurtul, coaja de lamaie si in final faina amestecata cu praful de copt. Compozitia  pentru briose trebuie sa fie destul de groasa, in sensul ca nu trebuie sa curga de pe palele mixerului. Daca e prea subtire mai adaugati o lingura de faina.
Se pregatesc formele, eu n-am avut forme de hartie, asa ca am uns cu unt marginile orificiilor iar pe fund am pus cate o patratica de hartie de copt, sa nu am surprize si sa pot scoate briosele in perfecta stare. Se pune o lingura din compozitie, apoi o lingurita de gem, din nou compozitie si deasupra visine . Atentie, orificiile nu trebuie umplute de tot pentru ca briosele vor creste destul de mult si daca sunt prea mari nu arata foarte bine. Se coc briosele in cuptorul preincalzit, la foc mic aproximativ 30 minute.




si sectiunea



Sunt foarte bune, combinatia de visine cu ciocolata e delicioasa.

5 comentarii:

  1. Si eu am sa fac cu visine de Craciun.
    Arata foarte bine ale tale

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ai scris cate bucati ies cu reteta ta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Merci Bianca. Eu am tavi mici, de 6 bucati si imi ies 16-18 bucati,in functie de ce cantitate de aluat pun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi face deosebita placere sa te anunt ca la mine pe blog te asteapta un premiu sa il ridici.
    Succese in tot ceea ce faci.
    Sarbatori fericite

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Bianca, esti draguta. Asemenea iti doresc si eu.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.