sâmbătă, 8 septembrie 2012

Tarta cu pere




Ce sa faci cu niste pere frumoase, galbene, zemoase, dar fara pic de gust si dulceata? Normal, o tarta, decat sa le lasi uitate prin frigider pana mucegaiesc. :) Si daca mai gasesti si vreo 3-4 prune, uitate si ele de la tarta de saptamana trecuta, strecoara-le si pe ele printre feliile de pere. Vei obtine o tarta delicioasa si parfumata, gata in 30 minute. 
Mi s-a pus mie pata pe tarta cu prune a lui Edith, pe care am facut-o saptamana trecuta si s-au cam pierdut prunele prin ea. Asa ca am profitat ca aveam niste pere in frigider si am repetat tarta, numai ca de aceasta data am facut o cantitate mai mica de aluat si tarta mea a iesit mai aratoasa. :)








5 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.