luni, 27 iulie 2015

Zacusca de dovlecei cu rosii SunFood


SunFood va invita la masa! De aceasta data am pregatit o zacusca de dovlecei, o reteta pe care am vazut-o la Gina Bradea - Pofta buna! si mi-a placut cum arata mai ales ca mie imi plac mancarurile cu legume, fara carne, in special vara. Eu nu am pregatit o cantitate foarte mare, pentru iarna ci doar o cantitate mai mica pentru consum imediat. Dar cu siguranta am sa mai fac pentru ca e foarte buna.Asadar, multumesc SunFood, furnizorul celor mai sanatoase conserve si multumesc Gina Bradea pentru reteta. 

Ingrediente:
-2 dovlecei mai mici
-2 cepe
-1 morcov
-3 ardei kapia copti
-1 vanata coapta
-1 catel de usturoi (eu l-am uitat pe masa :D)
-2 linguri ulei de masline (puteti pune si mai mult daca va place )
-sare
-piper
-1 lingurita zahar
-1 foaie de dafin
-200 ml apa

Dovleceii se curata de coaja si se indeparteaza miezul cu samburi, apoi se dau pe razatoarea mare si se sareaza. Se lasa deoparte 10 minute, apoi se storc. Ceapa se toaca marunt si se caleste in ulei pana cand se inmoaie. Se adauga apa si se lasa sa fiarba innabusit, apoi se adauga morcovul ras si se mai fierbe 10 minute pana se inmoaie morcovul. Se adauga apoi dovleceii rasi si storsi, ardeii taiati cubulete mai mari sau mai mici (eu am lasat bucati mai marisoare), si vanata tocata cu cutitul. Se mai fierbe zacusca 10 minute amestecand si avand grija sa nu se prinda, apoi se adauga conserva de rosii de la SunFood, dar rosiile trebuie taiate cubulete daca folositi conserva cu rosii intregi. Se adauga sare si piper dupa gust si o lingurita de zahar care va taia din acidityatea rosiilor. Se adauga si foaia de dafin, pe care eu o las doar 10-15 minute la fiert, apoi o indepartez.Se fierbe zacusca pana se evapora apa, apoi se serveste rece cu paine proaspata. (Traiasca masina de paine :D.)







2 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.