duminică, 3 aprilie 2011

Chec din albusuri


Nu sunt o fana a checurilor, nu ma dau in vant dupa ele, dar avand din nou destul de multe albusuri in congelator, m-am gandit sa fac un chec din ele. 

-6-7 albusuri
-6 linguri zahar
-6 linguri faina
-2 linguri ulei
-1 praf de copt
-bucati de ciocolata
-coji de portocale confiate
-cateva nuci
-esenta de vanilie


Albusurile se bat spuma,. se adauga zaharul si se bate in continuare pana se topeste zaharul, apoi se adauga uleiul, faina amestecata cu praful de copt si restul ingredientelor. Compozitia se toarna intr-o tava de chec tapetata cu hartie de copt si se coace 25-30 minute.



Am glazurat cu glazura caramel de la dr. Oetker.





10 comentarii:

  1. Ce bine arata.Copii mei mananca cu placere checuri.Am sa incerc reteta ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Andreea. Al meu nici macar nu gusta.

    RăspundețiȘtergere
  3. albusuri congelate ? Nu am incercat .Cat sau cum se pastreaza asa?

    RăspundețiȘtergere
  4. Super fain ti-a iesit.Nici eu nu-s fana checuri, dar as manca de la tine o felie.
    Te pup si-ti doresc o zi faina in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Maya, albusurile eu le pun in pungute si apoi le congelez. Cand se aduna mai multe fac diverse deserturi delicioase. Cele mai bune sunt Pavlovele (in opinia mea). Am doua retete puse "Pavlova" si "Tort cu blat de bezea" care e asemanatoare cu Pavlova. Am mai facut si fursecuri "Limbi de pisica".

    RăspundețiȘtergere
  6. Cris, draga mea, tocmai am scos din cuptor o prajiturica din albusuri si planuiam sa o postez. Checul tau arata super!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Andreea, esti tare draguta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc de raspuns. Am sa incerc si eu Pavlova.Revin cu impresii:)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.