duminică, 9 iunie 2013

Cartofi dulci la cuptor


Am dat-o pe americanisme. :) Ieri am facut niste brownies ciocolatosi si deliciosi pe care vii arat zilele urmatoare, iar azi am pregatit niste cartofi dulci la cuptor. Am gasit la reducere si am cumparat sa vad ce gust au. Ceva intre dovlea si morcov, oricum sunt foarte buni la gust si am sa incerc si alte retete cu aceasta leguma care a devenit una la moda si la noi. Pentru azi, am regatit cartofi dulci la cuptor. A, era sa uit, cel lunguiet e cu miezul alb insa nu e atat de dulce ca si cel cu miez portocaliu si e cam sec. Mie nu mi-a placut cel alb, deci n-am sa mai cumpar cartofi lunguieti.

-3 cartofi
-sare
-piper
-2 catei usturoi
-cimbru
-ulei de masline


Desi am citit ca si coaja e comestibila, eu am preferat sa curat coaja, nu doar sa o spal.  Se taie cartofii in bucati potrivite, nu foarte subtiri pentru ca oricum scad destul de mult. Se amesteca cu uleiul si condimentele, se pun intr-o tava pe hartie de copt si se coc in cuptor aproximativ 45 minute.





2 comentarii:

  1. Se coc mai mult pana cand sunt prajiti.Nu asa, parca ar fi fierti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unde vezi tu ca arata ca si cum ar fi fost fierti? Dupa parerea mea au fost perfecti asa. Daca vroiam sa fie ca si prajiti, ii prajeam pur si simplu. De grozav ce esti ai ramas ...anonim!

      Ștergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.