duminică, 4 decembrie 2016

Madlene


Madlenele sunt niste prajiturele dragalase si foarte simplu de facut. Singurul lucru absolut necesar (pe langa putinele ingrediente, care de obicei se gasesc mereu in frigider/camara), este forma specifica pentru Madlene. Ieri am gasit la Auchan o astfel de forma si mi-am cumparat. Partea proasta e ca forma e destul de mica si ies doar 9 prajiturele deodata, ar fi trebuit probabil sa-mi cumpar doua astfel de forme de silicon, dar mi s-au parut destul de scumpe. Cum spuneam, aceste prajiturele se prepara foarte usor, insa la final veti fi foarte placut surprinse/surprinsi de rezultat. Sunt aromate, pufoase, fine, delicate, elegante, asemeni numelui pe care il poarta.

Ingrediente:
-3 oua
-150 g zahar
-1 plic zahar vanilat
-coaja rasa de la o lamaie
-100 g unt topit
-70 ml lapte
-300 g faina
-1 plic praf de copt

Pentru aceste prajiturele mi-am pus robotul fantastic la treaba. (V-am mai spus ca il iubesc? Isi face treaba perfect.) Ouale se bat spuma impreuna cu zaharul si zaharul vanilat, pana cand isi dubleaza volumul si se albesc. Se adauga apoi laptele, untul topit, faina amestecata cu praful de copt si coaja de lamaie. Se omogenizeaza, apoi cu o lingurita se repartizeaza compozitia in formele de Madlene. Mie imi plac tare mult aceste forme de silicon, pentru ca nu trebuie unse, nu se lipesc, prajiturile se pot scoate frumos, deci sunt foarte practice. Asadar, se coc Madlenele timp de  15-20 minute, la foc mic, pe treapta a doua a aragazului. Se scot cu grija, se lasa sa se raceasca si se pudreaza cu zahar. Sunt minunate langa un caffe latte.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.