miercuri, 7 decembrie 2011

Tort pentru Sara



Pentru o fetita frumoasa foc am facut acest tort diplomat, cu bucati de piersici si cateva zmeurici. Din pacate zmeura dupa decongelare s-a facut fleasca si nici gustul nu era stralucit asa ca am renuntat s-o mai folosesc, am pus totusi cateva bucati intregi. S-a vrut a fi un tort cat se poate de natural, fara coloranti asa ca si decorul e destul de simplu. Sper sa fie pe placul celor ce-l vor gusta si mai ales sa fie pe placul sarbatoritei care implineste 3 ani. Sara, sa cresti mare, sa fii sanatoasa si fericita.
Tortul l-am facut ieri si l-am ornat azi dimineata la 5, simplu, in stilul meu,  motiv pentru care pozele nu sunt tocmai stralucite pentru ca nici lumina n-a fost foarte buna. (Sper ca nu m-au injurat vecinii ca eu bazaiam cu mixerul dimineata la 5 . )







17 comentarii:

  1. Foarte frumos ti-a iesit.
    Sa ai o zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb tortul... sigur sarbatorita a fost foarte multumita... Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata super ! Imi plac trandafirii si cum arata pe tort.

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani sarbatoritei! Foarte dragut tortul tau! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Grozav de frumos!!!La multi ani sarbatoritei!!

    RăspundețiȘtergere
  6. un tort foarte ,foarte frumos.cand am citit titlul am inceput sa visez :D
    pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte dragut tortul ! Felicitari! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Daniela. Sper ca intr-adevar le-aplacut tortul.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sanda, bun venit pe blogul meu.Multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Aziz.Ma bucur ca iti place.

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte bine arata tortul!... Felicitari!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.