vineri, 21 iulie 2017

Inghetata raw-vegana cu banane si zmeura


In aceasta perioada caniculara, o inghetata e mai mult decat binevenita. Si cand e 100% naturala, sanatoasa, fara prea multe calorii, cu atat mai bine. 
Nu pot sa spun ca sunt o fana a curentului raw-vegan, insa unele retete imi plac, mai ales daca sunt simple si rapide cum e si aceasta inghetata. Avem nevoie doar de banane bine coapte, congelate si de orice alt fruct de sezon. Mie imi place combinatia de banane si fructe de padure, care e una delicioasa. Daca bananele sunt bine coapte si dulci, nici nu mai e nevoie de alt indulcitor. Eu am picurat totusi putina miere de albine, dar numai asa, de fita. :D

Ingrediente pentru 2 portii:
-3 banane congelate
-150 g zmeura proaspata
-1 lingurita miere de albine

In vasul blenderului vertical se pun bananele congelate, zmeura si mierea si se mixeaza pana rezulta o compozitie cremoasa. Daca doriti, se mai poate pune in congelator, daca va place inghetata mai cremoasa, atunci va fi perfecta, nu mai e nevoie sa o congelati.





4 comentarii:

  1. Arată foarte bine, pe canicula asta să ști că merge foarte bine o înghețată, mersi Criss

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E buna, sanatoasa, cremoasa, rece, se face rapid, deci numai avantaje. :)

      Ștergere
  2. Chiar ca trebuie sa o incerc. Ii pot da si fetitei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ii poti da linistita fetitei. Fetita mea in schimb, mananca numai inghetata pe bat sau in cornet. Nu pot sa o pacalesc. :)

      Ștergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.