duminică, 12 aprilie 2015

Cheesecake cu piersici SunFood



Am raspuns provocarii Gatesc Cu SunFood! lansat de SunFood Fructe Si Legume. M-am inscris alaturi de prietenele mele, tot bloggerite, Liana Toma si Dia DariaNoi ne-am hotarat deja ce bunatati vom pregati cu ajutorul produselor de la SunFood Fructe Si Legume: Liana Toma a pregatit o delicioasa supa de naut,.Dia a pregatit miel cu ananas SunFood, iar eu am pregatit cel mai fin si mai cremos cheesecake cu piersici de la SunFood Fructe si Legume. 

Crusta:
-300 g biscuiti populari
-3 linguri zahar pudra
-150 g unt topit
-1 lingurita esenta de migdale 

Biscuitii se maruntesc cu ajutorul robotului. Se amesteca cu zaharul pudra, esenta de migdale si untul topit. Intr-o tava cu inel detasabil se pune compozitia pentru crusta si se batuceste bine cu ajutorul unei linguri. Se pune tava in frigider pana cand se prepara umplutura. 

Crema:
-600 g branza cremoasa de vaci Pilos
-200 g smantana grasa
-400 ml frisca lichida
-90 g ciocolata alba
-150 g zahar pudra (sau dupa gust)
-1 plic gelatina
-1 cutie compot de piersici SunFood 

Gelatina se hidrateaza in 2-3 linguri zeama de compot. Intr-un vas pe baie de aburi se pune ciocolata rupta bucatele impreuna cu 100 ml frisca.  Branza se amesteca cu smantana si zaharul pudra si se mixeaza pana rezulta o crema fina. Peste crema de branza se adauga 300 ml frisca batuta si se amesteca bine. Cand ciocolata alba s-a topit si compozitia e calduta, se adauga gelatina hidratata. Se amesteca pana se dizolva gelatina, apoi se toarna peste crema de branza si frisca. Se amesteca repede astfel incat gelatina sa nu se intareasca si se toarna toata umplutura peste blatul de biscuiti. Se lasa cheesecake-ul in frigider minim 3 ore (eu l-am lasat peste noapte) apoi se orneaza cu felii de piersici din compot si deasupra se toarna jeleul preparat conform instructiunilor de pe plic.
 
Pentru ornat:
-1 cutie compot de piersici SunFood
-1 plic tort gelee transparent
-2 linguri zahar
-250 ml zeama de compot











 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.