marți, 20 octombrie 2015

Conopida umpluta gratinata


 Cu vreo doua luni in urma am vazut aceasta reteta pe facebook, de fapt era un filmulet distribuit si am facut si eu atunci o conopida umpluta. Problema e ca n-am observat ca aveam ceva pe obiectivul aparatului de fotografiat, probabil vreun strop de apa si toate pozele mi-au iesit patate. Am refacut zilele trecute reteta si pozele, dar nici de aceasta data nu sunt foarte multumita de poze. Am postat totusi reteta pentru ca e simpla, delicioasa si poate fi o idee buna pentru o cina usoara. 

Ingrediente:
-1 conopida
-cascaval
-telemea
-ardei gras rosu
-bacon
-sare
-piper
-smantana
-pesmet
-unt pentru uns tava

Conopida se spala si se pune la fiert intreaga in apa cu sare. Nu trebuie fiarta foarte tare, pentru a nu se sfarama buchetelele. Se pune intr-o strecuratoare sa se scurga si se lasa sa se raceasca. 
Un vas termorezistent se unge cu unt, se pune conopida si se impaneaza cu bastonase de cascaval, telemea, ardei gras si bacon. Se presara putina sare si piper, apoi se unge toata conopida cu smantana, se presara pesmet amestecat cu cascaval ras si se pune conopida in cuptor pentru aproximativ 30 minute timp in care se va forma o crusta absolut delicioasa. Se lasa putin sa se raceasca, apoi se poate taia si servi cu smantana.




2 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.