sâmbătă, 2 iulie 2016

Spuma de zmeura




Azi n-am stat in bucatarie prea mult, pentru ca e foarte cald si nu mai fac greseala sa aprind focul in cuptor cand si asa am 35 C in casa. Dar aveam 2 albusuri si am cumparat o caserola de zmeura proaspata si aromata si am facut rapid o spuma de zmeura. Spuma am oparit-o, pentru ca e totusi vara si foarte cald si n-am vrut sa la albusurile crude. 

Ingrediente:
-2 albusuri
-50 ml apa
-130 g zahar
-250 g zmeura

Apa se pune la fiert impreuna cu zaharul, pentru 5 minute, timp in care zaharul se topeste si siropul incepe sa se ingroase. Albusurile se bat spuma, apoi in fir subtire se toarna siropul fierbinte, batand in continuare pana rezulta o spuma ferma si lucioasa.Se adauga zmeura si se bate in continuare pana se omogenizeaza si spuma e ferma. Spuma se pune in pahare pentru desert (sau cupe de inghetata) si se pune in frigider. Se serveste rece. Pentru o racire mai rapida, puteti pune cupele in congelator cateva minute si apoi in cupele/paharele reci sa puneti spuma.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.