joi, 18 februarie 2016

Mini torturi de ciocolata



De cateva zile tot incerc sa postez aceste tortulete si inca n-am reusit.  :D
Aceste mini tortulete delicioase si dragalase au fost savurate de ai mei baieti cu mare placere. Initial vroiam sa fac 6 astfel de tortulete, pentru ca din blatul pe care l-am facut mi-au iesit 6 cerculete . Dar pentru ca am numai 3 astfel de forme, initial am facut doar trei tortulete, urmand sa mai fac alte trei ulterior.

Mousse de ciocolata neagra
-100 g ciocolata neagra
-200 ml frisca Pilos
-1 lingurita gelatina hidratata

Mousse de ciocolata cu lapte
-100 g ciocolata cu lapte
-200 ml frisca Pilos
-1 lingurita gelatina hidratata

Ganache de ciocolata alba
-100 g ciocolata alba
-100 ml frisca lichida







Un comentariu:

  1. This is the precise weblog for anybody who needs to seek out out about this topic. You notice so much its almost arduous to argue with you. You positively put a brand new spin on a subject that's been written about for years. Nice stuff, simply nice!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.