sâmbătă, 18 iulie 2015

Tabouleh


Azi a fost foarte cald si n-am avut chef sa gatesc. E drept ca nici printesa mea nu m-a lasat pentru ca n-a dormit deloc toata ziua decat asa cate 5-10 minute. Astfel ca am facut doar o salata arabeasca, mai precis libaneza, numita tabouleh si un sorbet de piersici. Baza acestei salate e patrunjelul verde si ar fi trebuit sa pun chiar mai mult dar sincera sa fiu nu prea imi place gustul. Pana acum l-am folosit doar in cantitati mici, la diferite ciorbe sau mancaruri dar niciodata n-am mancat salata de patrunjel verde. Stiu ca e foarte sanatos si contine vitamina C dar...In fine, asa sa zicem ca merge dar probabil trebuia sa-l toc fin de tot sa nu-i simt atat de tare gustul in timp ce mestecam la frunze. :P

Ingrediente:
-1 ceasca bulgur (am folosit o cescuta de cafea obisnuita)
-2 rosii
-1 legatura patrunjel
-1 ceapa 
-cateva frunzulite de menta
-sare
-zeama de la o jumatate de lamaie
-ulei de masline

Bulgurul se pune la inmuiat intr-un vas in care adaugam 3 sescute de apa. Dupa o jumatate de ora se scurge surplusul de apa si bulgurul va fi numai bun de pus in salata. Ceapa se toaca marunt, la fel si patrunjelul, rosiile se taie cubulete, se amesteca toate intr-un bol, se adauga sare dupa gust, sucul de la o jumatate de lamaie si 2-3 linguri ulei de masline. Se pune salata in frigider o jumatate de ora dupa care se serveste.





Un comentariu:

  1. Nici eu nu pot sa zic ca sunt mare fan salata de patrunjel. Ca si tine, nu-mi place cand este asa mult si gustul puternic nu m-a transformat deloc in fan. Salata din aceasta, prezentata de tine, am mancat acasa la o prietena si mi-a placut foarte mult ♥ Poate o incerc si eu intr-o zi :D
    Pupicei printesei! :*

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.