marți, 1 ianuarie 2013

Tort diplomat cu piscoturi si multe fructe


In prima zi din an va invit la o felie de tort diplomat cu multe multe fructe (piersici din compot, banane, portocale, clementine, kiwi, felii de mar, zmeura si cateva afine). N-aveam de gand sa fac tort insa am avut reclamatii de la Alex care mi-a zis ca fac torturi pentru toata lumea  :) si chiar lui nu-i fac. Pai cum sa nu-i indeplinesc dorinta puiului? Asa ca vrand nevrand m-am apucat rapid sa incropesc un tort. Si ce merge cel mai rapid? Pai un tort diplomat desigur. Asa ca am facut rapid crema, am insiropat piscoturile pe care le-am asezat in interiorul unei forme detasabile, dupa vreo doua ore am trantit haotic deasupra fructele inmuiate in prealabil in jeleul transparent si gata tortul! Rezultatul? O adevarata incantare pentru papilele gustative. 
Reteta se gaseste  aici, insa cantitatea e injumatatita .





6 comentarii:

  1. La multi ani!!!!!Sigur a fost foarte bunnn!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!
    Foarte fain arata!
    Imi place tortul diplomat cu multe fructe.

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani frumosi si luminosi, plini de bucurii si sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  4. Boldog Új Évet Kívánok!!!
    Ha születésnapod is van akkor Boldog Születésnapot is! Szeretettel Piroska!!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani cu impliniri pentru Noul AN!

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani draga Criss, sa ai un an nou fericit!!! si cat la mai multe torturi minunate!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.