duminică, 29 iulie 2012

Prajitura pufoasa cu prune




Cand apar prunele in piata, incepe sa ma cuprinda un sentiment imexplicabil de tristete. Simt ca vara e pe sfarsite si se apropea toamna. Mai e putin si apar strugurii si atunci e clar. Se duce vara :(.  Daaar totusi mai e o luna de vara de care am de gand sa ma bucur din plin. 
Deocamdata daca tot au aparut prunele, am facut o prajitura, cum de altfel am facut cu toate fructele de sezon. Asadar, acesta e doar primul desert din seria deserturilor cu prune. 

-5 oua
-250 g zahar
-2 plicuri zahar vanilat
-coaja rasa de lamaie
-150 ml ulei
-150 ml lapte
-400 g faina
-1 plic praf de copt
-600 g prune

-frisca
-pudra de scortisoara
 






7 comentarii:

  1. Immm ce faina e si pufoasa, pufoasa.
    Sa ai o zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu o fac la fel prajiturica, doar ca tai prunele in bucatele mult mai mici

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata minunat prajiturica ta:)!!!Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna tare prajitura! Asta am avut si eu saptamana trecuta, dar acum ma servesc de la tine cu vreo buc sa am la cafea maine dimineata! pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata bine de tot, as veni si eu sa gust una... Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. chiar arata bine si pufoasa, nu cred ca as mai avea rabdare sa pun si frisca deasupra la cat de delicioasa este si la ce pofta imi face :D

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.