duminică, 14 februarie 2016

Crochete de orez


Pilaful/orezul, in mod cert nu se numara printre preferintele mele culinare. Prefer sa nu mananc nimic decat sa mananc orez. :D Totusi lui Alex ii place tare mult astfel ca trebuie sa gatesc si orez chiar daca nu-mi place. Dar de fiecare data se intampla sa fac o cantitate prea mare si de cele mai multe ori sfarsea in cosul de gunoi. Asta pana am descoperit ca se poate recicla, transforma in ceva care sa-mi placa si mie. Niste crochete cu cascaval.  Pentru aceasta reteta cantitatile sunt orientative, ce pot sa va spun ca mi-au ramas cam doua portii generoase de pilaf, pe care eu l-am reciclat si am facut aceste crochete. Daca nu aveti ramasite de pilaf, puteti fierbe cam 150-200 g orez din care sa pregatiti aceste crochete.

Ingrediente:
-orez/pilaf
-1 ou
-80 g cascaval ras pe razatoarea mica
-1 lingura faina
-2 linguri pesmet
-sare
-piper
-boia de ardei iute
+
-100 g cascaval taiat cubulete
-pesmet pentru tavalit crochetele
-ulei pentru prajit


Se amesteca toate ingredientele si cu mainile umezite se formeaza bilute de orez. In mijlocul fiecarei bilute se introduce cate un cubulet de cascaval, apoi bilutele se dau prin pesmet si se prajesc in baie de ulei . Uleiul trebuie sa fie fierbinte pentru ca altfel crochetele se "imprastie" in tigaie.
Crochetele se scot pe servetele de bucatarie care vor absorbi surplusul de ulei, apoi se servesc cu salata sau cu diverse sosuri.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.