luni, 24 martie 2014

Supa de pui cu galuste - Dukan


Azi va aduc cea mai buna supa de pui cu cele mai pufoase galuste Dukan, adica din tarate de ovaz. Am mai facut de cateva ori supa cu galuste de tarate, insa niciodata nu mi-au iesit atat de bune si pufoase.

Ingrediente:
-2 pulpe de pui inferioare, fara piele
-1 morcov mare
-1 bucata radacina de telina
-1 bucata radacina patrunjel sau pastarnac
-ceapa
-sare
-1 lingurita delikat (optional)
-1.5 l apa

Pentru galuste:
-2 oua
-7 linguri tarate de ovaz macinate
-1 varf de cutit bicarbonat de sodiu

Intr-o oala se pune apa, carnea si legumele la fiert si se fierb la foc mic 2 ore. Se fierbe incet si la foc mic sa ramana supa cat mai limpede. Cand carnea si legmele au fiert, supa se poate strecura daca vreti. Eu am scos doar ceapa, restul legumelor si carnea le-am lasat in supa. 
Pentru galuste, se bat albusurile spuma. Se adauga galbenusurile, apoi taratele si bicarbonatul de sodiu. Compozitia trebuie sa fie exact ca si cea de galuste cu gris. Cu o lingura se formeaza galustele care se pun in supa. Se acopera oala cu un capac si se fierb galustele la foc mic timp de 5 minute, dupa care se stinge focul, se adauga foarte putina apa rece si se pune capacul. Se presara patrunjel verde tocat si in cateva minute puteti savura cea mai buna supa cu galuste Dukan.




2 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.