luni, 9 octombrie 2017

Salata de fasole rosie


Zilele trecute am participat la un concurs organizat de Sun Food, furnizorul celor mai gustoase si sanatoase conserve si am fost si eu printre castigatori. Si pentru ca am primit deja premiul, constand in conserve delicioase, am pregatit o salata delicioasa pentru o cina usoara. Si urmeaza sa pregatesc multe alte bunatati. stati pe aproape. :)


Ingrediente:
-1 conserva de fasole rosie Sun Food
-1 conserva de ton
-1 salata verde
-1 ceapa rosie de apa
-2 ridichi
-1 ardei kapia
-1 rosie
-1/2 lingurita sare de mare
-sucul de la 1/2 lamaie
-2 linguri ulei de masline

Se desprind frunzele de salata si se spala individual, pentru a nu ramane niciun fir de nisip. Se pun pe hartie absorbanta sau, daca aveti uscator de salata, il puteti folosi. :) Restul legumelor se curata si se spala, apoi se taie in rondele sau felii subtiri. Se scurge apa de pe conserva de fasole, se scurge si uleiul din conserva de ton. Se amesteca toate ingredientele intr-un bol incapator, se asezoneaza cu sare, suc de lamaie si ulei de masline. Simplu, rapid, gustos, o salata foarte potrivita pentru o cina usoara.
Multumesc Sun Food !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.