marți, 1 ianuarie 2013

Minieclere II


Zilele trecute am avut foarte multe comenzi de prajituri, nu le-am pozat pentru ca erau toate deja pe blog si sincera sa fiu nici timp n-am avut sa pozez, sa amenajez coltisorul luminos :) pentru pozat. Dar eclere am facut si pentru noi si pentru ca am experimentat o alta reteta (de fapt am modificat reteta mea si rezultatul mi-a placut mult mai mult) m-am gandit sa o postez.

Pentru coji:
-150 g unt/margarina
-15 linguri apa
-150 g faina
-5 oua medii 

Crema:
-220 ml lapte
-300 ml frisca
-1 plic crem Ole dr. Oetker 
(De aceasta data am folosit crema de la prajitura Krem a la krem, pentru ca lui Alex ii place foarte tar aceasta crema.)

Glazura:
-120 g ciocolata amaruie
-3-4 linguri frisca lichida

Intr-un vas se pune apa si margarina si se pune vasul pe foc mic. Cand margarina s-a topit si incepe sa fiarba, se ia de pe foc si se toarna toata faina. Se amesteca bine cu o lingura pana se inglobeaza faina. Se adauga apoi pe rand cate un ou si se amesteca bine cu mixerul. Nu se adauga urmatorul ou pana cand primul nu e bine inglobat .



Se toarna amestecul intr-un posh si se spriteaza gramajoare rotunde intr-o tava pe hartie de copt. 


Se pune tava in cuptorul preincalzit si se coc eclerele aproximativ 30 minute. Dupa racire se taie capacele si se umplu cu crema. 


(Aici am 100 bucati, dar am copt aproximativ 200.)





7 comentarii:

  1. LA MULTI ANI!
    Minunata reteta. Spor la prajituri in noul an, comenzi multe si multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt grozave! Sa ai un an nou minunat si cel putin la fel de delicios! Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bune sunt! Un An Nou minunat sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. wow ce bine arata!!! felicitari pt rabdare, le-ai ornat foarte frumos..pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim Cristina !au fost gustoase si senzationale...din partea ADIAL

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.