sâmbătă, 11 mai 2013

Tort Mickey Mouse


Pentru Alexutul meu am incercat sa fac un tort cu un personaj tare indragit de el si de toti copiii. De fapt as fi vrut sa fac un tort cu capul lui Mickey Mouse, insa nu stiam cum va arata pasta pictata. Concluzia, dupa acest tort este ca daca vreau nu Mickey frumos , atunci clar va trebui sa cumpar pasta neagra, pentru ca asa pictata nu arata bine. Dar Alex a fost foarte incantat de Mickey al lui si asta e tot ce conteaza.  Tortul este diplomat cu bucati de piersici si ananas, pentru ca acesta e tortul lui preferat. Deoarece nu ne place pasta de zahar, am acoperit doar deasupra cu un strat subtire de pasta, pentru a-l putea lipi pe Mickey.
Edit: Tocmai am observat ca am uitat sa-i pun codita lui Mickey. Ups!
Am revenit cu tortul retusat si cu codita adaugata, sa nu se supere Mickey. :)






3 comentarii:

  1. La multi ani!!! Ti-a iesit destul de bine soricelul! Trebuie sa fi fost tare bun tortul cu piersici si ananas! Eu nu am lucrat inca cu pasta de zahar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte reusit tortul, sa-ti traiasca Alexutul tau!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.