luni, 15 iulie 2013

Vacanta Mamaia 2013


Aseara ne-am intors din vacanta petrecuta la Mamaia, o saptamana superba dar mult prea scurta pentru cineva ca mine, vesnic indragostita de mare. 
Cum spuneam, a fost o saptamana superba, cea mai frumoasa din aceasta vara, cu soare, cu marea calda, uneori lina si linistita, alteori furioasa si cu valuri uriase, o saptamana in care ne-am simtit foarte bine si de care o sa-mi amintesc cu drag pana la urmatoarea intalnire cu marea. 
Inainte de plecare am avut mici emotii, pentru ca doar cu cateva ore inainte ne-au sunat de la agentie sa ne spuna ca ne vor muta de la hotelul Sulina la hotelul Dunarea. Pana la urma norocul a fost de partea noastra, pentru ca am primit din partea agentiei si bonuri valorice de 200 lei, bonus. Hotelul foarte dragut, un hotel chiar elegant pentru 2 stele, cu personal foarte amabil si prietenos, curat, recent renovat, un hotel pe care pot sa-l recomand cu caldura chiar si pentru cei usor pretentiosi.  E situat langa Aquamagic, intre hotelul  Aurora si Neptun, camerele sunt dotate cu mobilier nou, frigider, aer conditionat, televizor. Prosoapele ni le-au schimbat la doua zile si in a treia zi ne-au schimbat si lenjeria. Se face curatenie zilnic, deci eu zic ca nu e nevoie de nimic mai mult pentru a te simti bine in concediu. Camera e putin cam mica intr-adevar, noi am luat camera matrimoniala insa camerele duble sunt mai mari. Am facut si cateva poze. Deocamdata va arat doar cateva, apoi mai completez dupa ce descarc si pozele din telefon.














Mamaia vazuta din telegondola




Primii pe plaja










Cu Florentina



cu Mariana


Salvamarii lui Mazare. 


mic dejun pe plaja



apoi joaca cu Antonia


si cu Alexandru






si joaca in nisip






dupa atata joaca si chitaiala, somn de voie


Piratul (din Mamaia, nu din Caraibe)


pe ponton




Cu frumuselul Liviu Varciu (poza facuta cu telefonul)


si super simpaticul George Funboy


si in calitate de asistent



revin si mai completez si cu alte poze

2 comentarii:

  1. Ce mare e deja Alex, iar tu esti tare draguta.
    Sa va fie de bine concediul.

    RăspundețiȘtergere
  2. ma bucur ca v-a placut in ...batranica noastra...Mamaia :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.