vineri, 17 iulie 2015

Prajitura turnata cu visine


Ingrediente:
-3 oua
-13 linguri zahar
-13 linguri ulei
-13 linguri lapte
18 linguri faina
-1 plic praf de copt
-1 plic zahar vanilat
-coaja rasa de la o lamaie
Umplutura:
-1 kg visine
-5-6 linguri zahar
-2 linguri amidon
-esenta de migdale

Mai intai pregatim umplutura pentru aceasta prajitura. Visinele se spala, se scot samburii, se pun intr-ooala, se adauga zaharul si amidonul si se pun la foc mic amestecandu-se in continuu pana cand se leaga ca o budinca si in final se adauga un strop de esenta de migdale. 
Intr-un bol de bat ouale impreuna cu zaharul, vanilia si uleiul. Se adauga apoi faina amestecata cu praful de copt si laptele. Rezulta o compozitie asemanatoare cu cea de pancakes. Jumatate din compozitie se toarna intr-o tava (20/30) tapetata cu hartie de copt. Se coace 10-12 minute, dupa care se scoate din cuptor si se pun visinele, apoi se toarna restul de compozitie pentru blat.
Se mai pune prajitura in cuptor pentru 35-40 minute, dupa care se scoate, se pudreaza cu zahar si se lasa sa se raceasca apoi se portioneaza. Eu n-am asteptat sa se raceasca de tot pentru ca erau pofticiosi prin zona, dar sfatul meu este sa lasati prajitura sa se raceasca bine, eventual sa o puneti in frigider pentru ca se va putea taia mult mai frumos si va arata mai bine decat prajitura mea.






Un comentariu:

  1. Si adica ce este in neregula cu prajitura ta? Mie imi place cum arata in sectiune ♥ Sa va fie de bine!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.