miercuri, 18 iulie 2012

Dupa 10 ani...


Aseara am petrecut cateva ore foarte placute in compania unei persoane dragi, prietena mea Melinda, care traieste de mult timp in Australia si care a venit acasa in vacanta dupa 10 ani! O revedere foarte placuta dupa atat de mult timp. Ne-am mai vazut in vara anului 2002. Si totusi parca nu-mi vine sa cred cat de repede au trecut acesti 10 ani! E neschimbata, aceeasi fata draguta, foarte vesela si zambareata, mama a doi baieti mari si frumosi, desi daca-i vezi impreuna ai putea sa juri ca e sora lor si nu mama lor :). 


cei doi baieti ai ei, Robert de 14 ani


si Zsolt de 20


si noi doua


2 comentarii:

  1. ce te-ai bronzat, draga mea! Ai fost la mare?Esti tare draguta...

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoaselor, v-ati dus la strand la balaceala?
    Cred ca te-ai bucurat enorm cand ai vazut-o :) si mie mi-e dor de niste prieteni pe care nu i-am mai vazut demult...

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.