vineri, 29 decembrie 2017

Ciorba de fasole


Luna decembrie a fost una foarte aglomerata pentru noi. Cum va spuneam intr-o postare anterioara, ne-am mutat in casa noua. :) Vorba vine "casa noua",  de fapt am cumparat un apartament mai mare, mai spatios si mai frumos decat cel pe care l-am vandut. Si cum inca suntem la faza de santier, nu am foarte mult timp de petrecut in bucatarie. Dar, pentru ca trebuie sa mai si mancam cate ceva, prefer sa gatesc ceva rapid si gustos. Ca de fiecare data, de mare ajutor imi sunt conservele Sun Food, cu ajutorul carora pregatesc rapid o mancare delicioasa, precum aceasta ciorba de fasole cu legume, pe care am gatit-o in maxim 20 de minute.

Ingrediente:
-1 ceapa
-2 morcovi
-1 bucata telina
-1/2 ardei gras
-2 linguri ulei
-2 conserve fasole alba Sun Food
-1/2 conserva rosii cuburi Sun Food
-cateva frunzulite de leustean
-patrunjel verde
-sare
-1 lingura vegeta de casa
-putin otet

Tocam marunt legumele curatate si spalate si le calim in ulei, pana se inmoaie. Adaugam apa, acoperim vasul cu un capac si lasam sa fiarba pana se inmoaie legumele. Adaugam sare, vegeta, conserva de rosii si mai fierbem 2 minute. La final, adaugam si fasolea scursa. Adaugam otetul si verdeata (leusteanul si patrunjelul), daca e nevoie mai adaugam sare. Stingem focul si cam asta e tot. In cateva minute avem o ciorba gustoasa si ultra rapida, pe care o putem servi calda, cu paine proaspata si ardei iute.
Multumesc Sun Food!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.