miercuri, 27 iulie 2016

Inghetata raw vegana cu mure si banane


Nu sunt o fana declarata a retetelor raw vegan si nici nu pot spune ca am experimentat prea multe astfel de retete pana acum. Dar inghetate din banane am facut de cateva ori si mi-au placut. Ai mei insa n-au fost prea incantati de aceasta varianta de inghetata. O prefera pe cea clasica. La fel si eu...Pentru aceasta reteta am folosit doar banane si mure, fara niciun alt indulcitor. Puteti adauga miere daca va place mai dulce, dar bananele au fost foarte coapte si suficient de dulci pentru gustul meu. 


Asadar, daca aveti banane prea coapte, pe care nu le mai mananca nimeni si care risca sa ajunga in cosul de gunoi, taiati-le felii, congelati-le, apoi combinati-le cu fructe de padure (mure, zmeura, afine, etc.), eventual adaugati putina miere si aveti o inghetata usoara , hipocalorica in cateva minute. 



2 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.