marți, 16 iunie 2015

Cupcakes cu capsuni



Pentru ca o "cucoana" anonima s-a gandit sa ma traga de urechi pentru o postare unde n-am scris reteta, vreau sa-i atrag atentia ca aici e casa mea unde eu fac ce vreau si ce-mi cade mie bine. Incerc sa postez pe cat se poate retetrele din respect pentru cei ce imi urmaresc blogul, insa nu intotdeauna am timpul necesar. Prin urmare, daca nu-i convine ce gaseste pe acest blog, e libera sa plece si sa inchida usa in urma ei. Sa fiu mai explicita ca poate nu intelege ce am vrut sa spun, exista un "X" in coltul din dreapta paginii. Sa faca bine sa apese pe el. :P Si acum sa ne intoarcem la reteta.
Cu ultimele capsuni am facut niste dragalase cupcakes, pentru ca imi place aspectul acestor prajituri,dar nu ma multumeste intru totul baza acestor cupcakes. As vrea ceva cu o textura umeda dar sa ramana moi. Acestea daca stau doua zile in frigider, se intaresc si devin usor uscate.

Ingrediente cupcakes
-3 oua
-100 g unt moale
-100 g zahar pudra
-60 ml lapte
-200 g faina
-1 praf de copt
-1 lingurita esenta de vanilie
-cateva capsuni taiate in sferturi

Se pun toate ingredientele intr-un bol si se bat cu mixerul pana rezulta un amestec cremos. Se repartizeaza amestecul acesta in forme de briose in care am pus in prealabil cosulete de hartie, deasupra se pun bucatile de capsuni si se coc 25 minute in cuptorul preincalzit .

Crema:
-200 g branza de vaci
-200 ml frisca lichida
-2 linguri zahar pudra
-1 cescuta capsuni

Crema de branza se mixeaza cu zaharul pudra. Se adauga capsunile pe care in prealabil le-am zdrobit cu furculita si se mixeaza in continuare. Se adauga frisca batuta. Se omogenizeaza crema, apoi se pune intr-un posh si se orneaza cupcakes-urile.
Se decoreaza cu jumatati de capsuni si cu fulgi de ciocolata.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.