marți, 2 august 2016

Tocanita picanta de naut cu ardei copti


In ultima luna mi-am cam neglijat blogul, am postat doar retete usoare, de vara, inghetate, spume, chestii usoare care nu implica mult efort si timp petrecut in bucatarie. Reteta de azi e tot una simpla si destul de rapida, o reteta de sezon, as zice, o reteta absolut delicioasa, vegetariana sau de post daca vreti, o reteta pe care v-o recomand cu toata caldura, mai ales daca va plac mancarurile fara carne. Eu am mai spus-o, prefer oricand o mancare facuta din legume proaspete in locul unei fripturi. Conservele sanatoase de la SunFood mi-au fost de mare ajutor. De aceasta data am folosit conserva de naut si dupa cum puteti observa, am mai multe retete cu naut de la Sun Food. De fiecare data cand merg la cumparaturi, intru si pe randurile cu conserve si obligatoriu cumpa conserva de naut. Din pacate pe la noi nu se gasesc toate tipurile de conserve Sun Food. De exemplu, nu am gasit niciodata conserve de ciuperci, rosii, mazare, ton, doar porumb, naut, fructe exotice, ananas si piersici.

Ingrediente:
-1 conserva de naut Sun Food
-3 cepe
-3 ardei kapia
-3  rosii
-usturoi
-ardei iute
-sare
-piper
-patrunjel verde
-ulei

Mai intai se coc ardeii si se curata de coaja si seminte. Ceapa se toaca marunt si se caleste in 2 linguri de ulei. Se adauga apoi ardeii taiati fasii si se lasa sa fiarba cateva minute, timp in care se oparesc rosiile si se curata de pielita, apoi se toaca cubulete si se pun peste ardei si ceapa. Se mai lasa la fiert 5 minute, apoi se adauga ardei iute (eu am pus doar doua rondele, sa fie doar putin picanta tocanita) si nautul scurs. Se adauga sare, piper, usturoi si se mai lasa 5 minute sa fiarba, apoi se stinge focul si se presara patrunjel verde deasupra. Se serveste cu paine proapsata (tocmai facuta la masina de paine :) ) sau mamaliga.






Un comentariu:

  1. ottima e salutare questa zuppa.
    Prima poi la preparerò.
    Fai un salto da me..se ti va

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.