vineri, 22 iunie 2012

La final de clasa a II-a



Am incheiat cu bine si clasa a II-a si de azi ne bucuram de vacanta. Pozele sunt cam proaste din pacate, unele facute cu telefonul, pentru ca oricat m-am straduit eu sa surprind momentul, aparatul foto imi cam joaca feste. Dupa o scurta festivitate in curtea scolii, copiii au mers fiecare in clasele lor pentru a-si primi premiile in functie de rezultatele obtinute pe parcursul anului. Sunt foarte mandra de puiutul meu care e din nou pe locul I alaturi de alti cativa colegi (7 sau 8, nu stiu exact, din 32).
Scoala noastra, una dintre cele mai bune din oras, are nevoie urgent de reabilitare. Aviz celor ce au ochi de vazut si urechi de auzit. :D


Copilasii nerabdatori sa se termine festivitatea si sa  inceapa odata vacanta :)


In clasa, in asteptarea diplomelor


Cea mai draguta doamna invatatoare


Premiantul meu





Vacanta placuta tuturor si sa ne vedem cu bine in clasa a III-a.

2 comentarii:

  1. Si noi tot clasa a II a am terminat. Bine ca a venit vacanta, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari premiantului tau si tie, Cristina! Fata mea cea mare a terminat clasa a patra, cea mica merge la toamna la gradinita. Cresc repede, nici nu stim cand zboara timpul...

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.