miercuri, 25 martie 2015

Milkshake cu banane si capsuni


Am vazut ca deja au inceput sa apara capsunile in piata. Sigur ca la pretul de 25 lei/kg nu te prea poti apropia de ele. Dar tocmai mi-am amintit ca am inca suficient de multe capsuni (romanesti, aromate si gustoase chiar daca nu atat de mari si frumoase ca si cele care tocmai au aparut) in congelator, astfel ca mi-am permis sa ma rasfat cu un mic dejun delicios si sanatos compus din fructele mele preferate (capsuni, banane) si lapte.

Ingrediente:
-1 banana
-cateva capsuni
-250 ml lapte
(daca vreti mai dulce, puteti adauga o lingurita miere de albine)

Se pun toate ingredientele in vasul mixerului vertical si se mixeaza 3 minute pana cand bautura capata o consistenta spumoasa. Simplu, rapid, delicios, sanatos.

Enjoy!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.