duminică, 16 aprilie 2017

Prajituri cu ciocolata si caramel



Combinatia de caramel si ciocolata este una irezistibila. Eu as mai fi adaugat si putina cafea...
In fine, aveam in frigider un borcan din cel mai bun Sos caramel si trebuia sa fac ceva cu el ca prea statea el acolo frumusel si ma tenta de cate ori deschideam frigiderul. :D

Ingrediente:
-2 oua
-100 g zahar
-100 g unt topit
-125 g iaurt gras (Zuzu Max 10%)
-1 lingurita rasa bicarbonat de sodiu
-150 g faina
-50 g cacao
-1 lingurita praf de copt
-1 lingurita esenta de rom

Crema ganache:
-200 ml frisca lichida Pilos
-200 g ciocolata neagra

+
-sos caramel
-1 baton snikers

Intr-un bol se pun untul topit, ouale, iaurtul, zaharul, bicarbonatul de sodiu si se mixeaza. Se adauga apoi faina amestecata cu cacao si praful de copt si esenta de rom si se amesteca cu mixerul pana cand compozitia devine omogena si capata o consistenta destul de vartoasa. Compozitia se pune in forma de silicon pentru gugulufuri, sau se poate pune in cosulete pentru muffins. Mie mi-au iesit 10 bucati. Se coc maxim 20-25 minute, pentru ca altfel devin prea uscate. Ele trebuie sa ramana moi si umede in interior. Se lasa sa se raceasca, dupa care se pot umple cu crema si orna dupa preferinta.Eu am pus cate o lingurita de sos/crema caramel. De aceasta data am fiert sosul putin mai mult si s-a ingrosat, devenind o crema absolut delicioasa. Peste caramel am pus bucati de baton snikers si deasupra crema ganache.
Pentru ganache de ciocolata, am pus frisca si ciocolata rupta bucatele pe baie de aburi si am amestecat pana s-a topit ciocolata si a rezultat o crema de ciocolata destul de fluida. Am pus apoi vasul in frigider pentru 2 ore, dupa care am batut crema cu mixerul. Am pus crema intr-un posh si am ornat fiecare prajitura. Peste crema am picurat putin caramel. Rezultatul? Va las sa vi-l imaginati.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.