marți, 31 mai 2016

Pui cu legume la crock-pot


Saptamana trecuta am primit premiul castigat la concursul de pe Bucataras.ro, este vorba despre faimosul slow cooker Crock-pot. Ce pot sa va spun e ca nu mi-am imaginat vreodata ca un aparat de gatit poate fi atat de practic si bun. Sunt foarte incantata de cadoul primit de la Bucataras Ro. Crock -pot e intr-adevar o oala-minune, e ideala mai ales pentru o mamica ocupata si mereu in criza de timp. Puiul gatit astfel e fraged si suculent si fetita mea mananca cu mare pofta si carnea si legumele. (Nu si Alex, dar asta e alta poveste...) Dar voi incerca si alte retete, de exemplu sarmale, pe care si Alex le mananca cu placere. :)
 Comparativ cu metodele tradiţionale, gătirea lentă 'slow cooking', la o temperatură relativ scăzută, presupune menţinerea în întregime a nutrienţilor în mâncare.
Nu trebuie să fii bucătar profesionist ca să găteşti mâncăruri savuroase. Doar adaugi ingredientele şi CROCK POT se ocupă de restul, fără supraveghere.
Cu aparatul de gătit electric CROCK POT poţi pregăti o gamă largă de reţete: de la ciorbe, supe, fripturi şi feluri principale, la aperitive apetisante, preparate vegetariene şi deserturi delicioase.
Alte informatii despre aparatul de gatit slow coooker Crock -pot puteti citi aici.

Pentru inceput am pregatit cea mai simpla reteta posibila, niste pulpe de pui cu cartofi noi si alte legume.


Ingrediente:
-6 pulpe de pui inferioare
-1 morcov
 -1 ardei
-1 fir de ceapa verde
-3 catei de usturoi
-1 rosie
-8 cartofi medii
-2 linguri ulei de masline
-sare
-piper
-boia de ardei dulce
-rozmarin
-100 ml apa

Pulpele de pui se curata, se spala si se sterg cu un prosop de hartie, apoi se rumenesc putin in tigaia de teflon, pana cand pielea devine aurie. Astfel carnea va avea un gust mai bun.
Legumele se curata si se spala. In vasul de ceramica se pune uleiul de masline si legumele taiate. Se asezoneaza cu sare si rozmarin si se amesteca cu o lingura. Deasupra se pun pulpele condimentate cu sare, piper, boia de ardei si rondele de ustuoi. Se adauga apa, se pune capacul, se introduce aparatul in priza si se seteaza aparatul pe high. Eu am lasat sa fiarba trei ore, dar 2 ore si jumatate sunt suficiente. Dar avand in vedere ca i-am dat si Dariei, am preferat sa fierb bine carnea.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.