miercuri, 5 februarie 2014

Budinca din tarate de ovaz - Dukan


Aceasta reteta am vazut-o pe blogul lui  Edith cu mult timp inainte de a ma apuca de dieta Dukan si la prima vedere mi s-a parut cel putin indoielnica. Nu mi-am imaginat ca din niste tarate si putin lapte degresat se poate obtine ceva atat de bun la gust, ceva ce seamana foarte bine cu orezul cu lapte. Ei bine, azi m-am convins si cu siguranta pe perioada dietei aceasta budinca va face parte din meniul saptamanal. Se face in maxim 5 minute si acesta e inca un atu al acestei retete. Pentru o portie avem nevoie de urmatoarele ingrediente:

-4 linguri tarate de ovaz
-150 ml lapte degresat 0.1% (eu folosesc Zuzu pentru ca imi place gustul)
-1/2 capacel indulcitor lichid sau 1 lingura xilytol
-pudra de scortisoara 

Laptele se pune intr-o cratita, pe foc mic, impreuna cu indulcitorul. Se adauga taratele si se amesteca in continuu pana cand se ingroasa asemeni grisului cu lapte. Atentie ca se lipeste destul de usor. In cateva minute e gata, se pune intr-o cana/pahar, forma, ce vreti voi si se lasa inca 5 minute sa se raceasca. Se serveste pudrata cu scortisoara. Se poate aromatiza in functie de preferinte insa mie imi place mult scortisoara. 
Enjoy!



2 comentarii:

  1. Arata foarte bine,chiar daca sunt dietetice!
    Am o invitaie pentru tine. Daca iti face placere sa particip la campania lansata de mine pe blog http://laverainbucatarie.blogspot.ro/2014/01/campanie-de-sarbatoare.html te astept cu ceva bun,chiar si dietetetic daca vrei sau orice altceva potrivit temei. E adevarat ca nu se castiga nimic decat putina popolaritate in plus eventual. Voi pregati o diploma virtuala pentru toti participantii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uma sugestão que não conhecia mas tem muito bom aspecto e bem cremosa, claro que se é Dukan é saudável o que a torna ainda mais apetitosa.
    Beijinho

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.