marți, 25 decembrie 2012

Prajiturici si cafea

Poftiti la prajiturici si la o cafeluta de dimineata. :) Mai intai va istitesc cu preferatele mele, Snickers bars pe care trebuie musai sa o incercati. Garantat n-o sa va para rau. De aceasta data primul strat de ciocolata a fost alb dar orice varianta ati folosi e delicioasa.



Si pentru ca am avt de facut vreo 15 prajituri la comanda si mi-au ramas foarte multe resturi si margini, am facut un salam de biscuiti,


dar si Minieclere, care ii plac tare mult lui Alex si Zserbo (care nu-i place :) )



5 comentarii:

  1. ce bine arata toate! Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Riquísimos pasteles. Felices Navidades.

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicioaseeee ! Am "venit" la tine sa caut ceva delicii pentru Anul Nou . Multumesc pentru retete !

    RăspundețiȘtergere
  4. Te-am selectat pentrului 2012! http://dumitrufelicia.blogspot.ro/2012/12/iata-ca-si-blogul-de-care-ma-ocup.html
    La multi ani!... Un An Nou mai bun, cu multe bucurii si impliniri!...

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.