luni, 11 noiembrie 2013

Excursie la Bicaz


Week-endul acesta ne-am bucurat de ultimele zile insorite din acest an, zile superbe, cu soare si 15 C, ceea ce nu e putin lucru in varf de munte la mijloc de noiembrie. Am sa postes cateva poze sa va bucurati si voi de peisajele de vis.





Lacul Rosu







Cheile Bicazului







cumparam suveniruri :)







Cabana unde am stat









Ciobanas....fara oi :)







Cu limba de un cot urcam pe munte :)




Si ciobanu' al' mare





Si incheiem ziua cu un gratar, dupa atata catarat pe munte...


.....si cu speranta ca ne vom reintoarce intr-o zi....


4 comentarii:

  1. Tare-i frumos la Bicaz ... cam la 2-3 pasi de mine si unde n-am mai fost de prin 2000 ; ma bucur ca v-a placut si ca v-ati incarcat sufletele si bateriile . Cu siguranta veti reveni pe plaiuri moldave :d

    RăspundețiȘtergere
  2. mi-a facut o reala placere sa revad aceste locuri! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum ai spus "peisaje de vis"; mi-as dori sa vad aceste peisaje acoperite de zapada....!
    Merci pen
    tru postare!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.