luni, 22 iunie 2015

Cheesecake cu cirese



Nu mai e niciun secret ca suntem fani cheesecake, mai ales al celor fara coacere, cu crema fina de branza si jeleu de fructe. Iar acest desert este ideal vara cand ne ferim sa aprindem focul in cuptor, dar si pentru ca se face foarte repede si cum eu mai nou nu prea am timp de stat in bucatarie, prefer astfel de deserturi rapide. Mica mea printesa ma solicita la maxim, astfel ca profit si eu de momentele in care doarme, sa am grija si sa-mi rasfat si puiul cel mare. De aceasta data cu un cheesecake cu cirese si ...aroma de vacanta. O vacanta binemeritata dupa un an destul de greu, dar incheiat cu bine, printre premianti. Desi as fi vrut de mult sa-i fac un tort Minecraft, in perioada sarcinii n-am putut sa stau atat de mult in picioare cat sa decupez si sa lipesc sutele de patratele colorate, iar acum cu bebelusa mi-e imposibil, sper sa reusesc intr-o buna zi sa-i fac si lui Alex tortul mult visat. 

Reteta cheesecake-uluise gaseste  aici. Daca o sa am timp, o mai scriu si aici.






Si cateva poze cu printesa mea 



si cu puiul meu cel mare, cuminte, frumos si destept. :)



2 comentarii:

  1. Quanto è buona la cheesecake e che bella la tua piccolina.
    Complimenti

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai doi copii frumoşi. Să fie sănătoşi şi să-ţi aducă numai bucurii!
    Arată grozav cheesecake-ul! Noi nu ne împăcăm cu crema de brânză, dar cred că voi încerca o variantă cu mascarpone.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.