duminică, 14 iunie 2015

Tarta cu fructe si crema de vanilie, cu Green Sugar



Ieri am cumparat niste capsuni, probabil ultimele din acest an, dar din pacate fara pic de gust si aroma. O parte le-am mancat totusi,iar cu restul am facut o tarta la care am mai adaugat si cirese si piersici din compot. De aceasta data n-am folosit deloc zahar ci doar indulcitor natural Green Sugar zero calorii, zero indice glicemic.
Indulcitorul Green Sugar natural contine extract din frunze de stevia rebaudiana, este natural, sanatos si poate fi folosit si de persoanele care sufera de diabet.

Crusta:
-250 g faina
-125 g unt
-1 ou
-1 stick Green sugar
-1 lingura apa rece (optional)

Faina se amesteca cu green sugar si cu untul rece taiat cubulete. Cu varful degetelor se amesteca pana cand capata un aspect nisipos. Se adauga apoi oul si apa rece si se formeaza o bila de aluat elastic si nelipicios. Aluatul astfel obtinut se inveleste in folie alimentara si se pune in frigider pentru o ora.
Apoi se intinde intr-o foaie rotunda, se pune intr-o forma de tarta, se inteapa cu furculita din loc in loc si deasupra se pune hartie de copt peste care se pun boabe de fasole/porumb/orez, ce aveti pe acasa, pentru a nu se umfla la copt. Se coace 25 minute, apoi se scoate si se lasa sa se raceasca.


Crema de vanilie:
-4 galbenusuri
-6 stickuri green sugar (sau dupa gust)
-500 ml lapte
-o lingurita extract de vanilie
-80 g faina

Laptele se pune la fiert. Galbenusurile se amesteca cu green sugar si cu faina. Se adauga apoi putin lapte cald, se amesteca si se toarna peste restul de lapte. Se fierbe crema pana se ingroasa ca o budinca. Crema se pune in crusta si deasupra se aseaza fructe dupa preferinta. Eu am pus capsuni si cirese proaspete si piersici din compot.

Glazura:
-1 plic tort gelee transparent
-1 stick green sugar
-250 ml zeama de compot

Glazura se prepara conform instructiunilor de pe plic si se toarna peste fructe. Se pune tarta in frigider 2-3 ore, dupa care se serveste.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.