sâmbătă, 2 iunie 2012

Mini Pavlova



Ei bine, da, inca un desert cu capsuni. Nu se putea sa nu fac si anul acesta Pavlova cu capsuni. De aceasta data am preferat sa fac mini Pavlova si putin modificata in sensul ca i-am adaugat si o crema de vanilie.  In esenta reteta e aceeasi, ca si la celelalte Pavlove. Si sunt cateva pe blog....

 -6 albusuri
-350 g zahar
-1 lingurita otet
-2 lingurite amidon alimentar
-200 ml frisca 

Se bat albusurile foarte bine, apoi se adauga treptat zaharul si se bat in continuare pana se topeste zaharul. In final se adauga otetul sau zeama de lamaie si amidonul. Pe o foaie de copt desenam 8 cercuri egale. Punem bezeaua intr-un push si spritam cerucletele, apoi marginile mai ridicate astfel incat sa para niste cosulete. Coacem in cuptorul preincalzit, pe treapta a doua a aragazului, cu usa cuptorului intredeschisa, astfel incat bezeaua sa se usuce mai mult dar sa ramana alba. Eu am lasat cosuletele cam 1 ora si 20 minute, apoi am stins focul si le-am lasat sa se raceasca in cuptor.

Crema de vanilie:
-500 ml lapte
-2 lingura faina sau amidon
-2 ou
-5 linguri zahar
-esenta de vanilie 
-3 linguri frisca batuta

Se amesteca toate ingresientele si se fierbe crema pana capata consistenta unei budinci.Dupa racire se amesteca cu frisca batuta, apoi se pune in posh si se spriteaza in cosuletele de bezea.
(sau in criza de timp, se poate face o budinca de vanilie din praf de budinca si dupa racire se amesteca cu 3 linguri frisca batuta)
  Peste crema de vanilie se aseaza felii de capsuni, apoi fisca si peste frisca am picurat sos de capsuni. (Am facut ieri si prajitura pufoasa cu capsuni si mi-a ramas sos.)
Sunt foarte bune, de mare efect. Chiar daca pozele nu sunt foarte graitoare. Aparatul meu nu poate mai mult. :)






27 de comentarii:

  1. Superb!
    Chiar mai devreme am salvat o reteta de mini pavlova, acum o pun si pe a ta. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ce bunatati ai facut tu...Ai si pentru mine una?..:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Megnéztem az összes epresed,lenyűgöző mind,és nagyon szépek! A Pavlovák szuperek!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata minunat mini Pavlovele tale.
    Sa aveti weekend fain in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata minunat !!! Sunt atat de finute si frumoase. Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos arata. Eu nu am facut niciodata inca.Trebuie sa le incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata ca de sarbatoare prajiturelele tale. Nici eu nu am mancat inca "Pavlova", dar e clar ca trebuie sa incerc! Criss, ai un premiu de ridicat: http://gabinaum.blogspot.com/2012/05/one-lovely-blog-award.html, cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mmm, ce frumusele si super delicioase!!!Le ador!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Woooooau!Arata fantastic.Felicitari Cristina.Te pup si iti doresc o saptamina frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Vai , vai , vai , ce frumos ti-au iesit !!!! Felicitari !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ai confectionat ceva senzational.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. imi plac enorm de mult si m-am decis ca atunci cand ma intorc din vacanta le voi face si eu!

    RăspundețiȘtergere
  13. Adevărate prințese în rochii de bal...

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.