joi, 11 martie 2010

Trandafir cu vanilie si visine


Reteta Miculinei.

- 150 g iaurt, (eu am pus lapte baut )

- 375 g faina
- putina sare (nu am pus, toata lumea stie pasaricile mele cu sarea la dulce)
- 50 g zahar
- 1 ou
- 50 g unt topit
- 1 lingurita drojdie uscata
- am adaugat 1 plic zahar vanilat si coaja rasa de portocale

Pt.umplut

- un plic praf budinca de vanilie
- 2 linguri zahar
- 300 ml lapte
- 60 g unt moale la temperatura camerei
- cateva visine din congelator, scurse bine de zeama (nu am mai avut visine congelate si am pus visine din dulceata si niste stafide inmuiate in visinata)


Micul a pus ingredientele in masina de paine. Eu neavand masina de paine, am facut cu mana aluatul.



Se lasa sa creasca vreo 40 minute, timp in care se prepara si se raceste budinca.
Se intinde aluatul, peste aluat se pune budinca si deasupra se pun visinele (din dulceata in cazul meu) si stafidele.



se ruleaza si se taie bucati



Se aseaza intr-o tava/cratita tapetata cu hartie de copt, se ung cu galbenus si se presara zahar deasupra.


Se coace la foc mic, in cuptorul preincalzit aproximativ 40 minute (eu zic sa verificati dupa 30 minute).



Si sectiunea pufoasa.





Micule, merci mult de reteta. Alex a zis ca e o bunatate.

5 comentarii:

  1. Cu multa placere Criss.Daca i-a placut Alexutului sunt foarte mandra.

    RăspundețiȘtergere
  2. I-a placut chiar mult de tot. Si noua, nu mai spun...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca e grozav trandafirul vostru. Nu ma las pana nu incerc si eu.

    RăspundețiȘtergere
  4. criss arata super si gustul pot sa il intuiesc.yummyy.pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc fetelor, suneti dragute. Intr-adevar e foarte bun, merita incercat.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.