sâmbătă, 28 decembrie 2013

Chiftele din sfecla rosie si cartofi


Azi va propun o reteta vegetariana. Poate v-ati saturat de carne si vreti o alternativa gustoasa si sanatoasa. Se stie ca sfecla rosie este foarte sanatoasa, ideal ar fi sa o consumam cruda ca si suc sau salata, dar nici prin fierbere sau coacere nu-si pierde proprietatile. Acum banuiesc ca modul in care am preparat-o eu si anume prajita in ulei nu e cel mai sanatos, dar compensam cu o salata data viitoare. :)
Pentru aceasta reteta foarte simpla si foarte gustoasa avem nevoie de putine ingrediente si anume:
-2 sfecle rosii mici
-4 cartofi
-1 oua
-2 catei de usturoi
-2 linguri pesmet
-1 lingura faina
-sare, piper
-ulei pentru prajit


Cartofii se rad pe razatoarea mica si se storc. La fel se rade si sfecla fara insa a-i stoarce sucul. Se adauga oul batut, sarea, piperul, usturoiul zdrobit, faina si pesmetul. Se amesteca pana se leaga compozitia. Nu va fi foarte diferita de compozitia de chiftele din carne. Cu mana se modeleaza chiftelutele si se pun in ulei incins sa se prajeasca. Se scot pe hartie absorbanta, apoi se servesc ca atare sau cu garnitura preferata. Eu am vrut ceva usor si am facut un sote de morcovi. Sunt absolut delicioase, crocante in exterior si moi in interior, cu gust usor dulceag. 



Un comentariu:

  1. Ce bune trebuie sa fie! Yummy! La multi ani si un An Nou numai cu bucurii sa ai! Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.