sâmbătă, 25 februarie 2012

Cheesecake cu dulce de leche



Reteta am vazut-o pe blogul Antoninei, "Dulcegarii culinare" si tare mult mi-a placut cum arata. (Merci pentru reteta.) Desigur pozele mele nu au iesit atat de bine ca si ale ei, nu prea am eu talent de fotograf si nu reusesc sa fac poze atat de artistice, dar ma straduiesc sa surprind esentialul. :) Gustul insa e foarte bun, desi eu nu am pus mascarpone sau ricotta ci branza de vaca grasa si cremoasa, pe care mi-a trimis-o vara-mea si care a stat frumusel in congelator pana m-am hotarat eu ce sa fac cu ea.

Ingrediente:
-1 kg branza de vaca
-150 ml frisca lichida
-200 g zahar
-4 oua
-esenta de vanilie
-dulce de leche (aici am pus cam jumatate de cutie)

-300 g biscuiti
-200 g unt topit

Biscuitii se zdrobesc (eu i-am macinat cu masina de tocat carne). De fapt aici m-a ajutat Alex. :) Peste biscuiti se toarna untul topit si se repartizeaza intr-o forma de tort cu peretii detasabili, incercand sa acoperim cat mai uniform tava. 
Pentru crema de branza, avand in vedere faptul ca am folosit branza de vaca, am mixat-o cu mixerul vertical, pentru a fi mai cremoasa. Am adaugat ouale si zaharul si am mixat pana s-au amestecat foarte bine, apoi am adaugat esenta de vanilie, caramelul de lapte si frisca si am amestecat cu lingura. Am turnat toata crema de branza peste blatul de biscuiti si am pus tava in cuptorul preincalzit, unde am lasat-o fix o ora, dupa care am stins focul si am lasat tava in cuptor inca vreo ora apoi am pus-o in frigider. Trebuie sa stea in frigider 3-4 ore, se poate si mai mult. 


Se serveste cu dulceata preferata. In cazul meu, de visine.






12 comentarii:

  1. Foarte,foarte bine arata!Imi place tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hm, ce bine arata , pozele sunt graitoare! Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata absolut divin si salivez maxim!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare bun trebuie sa fie cu dulce de leche.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ez valami csodás lehet!!!!Remélem nem nehéz,mert tervbe veszem.

    RăspundețiȘtergere
  6. La cum aata vreau si eu o felie. Super, pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. il est magnifique et bien gourmand ton cheesecake, j'adore
    bonne journée

    RăspundețiȘtergere
  8. Minunat arata!!!Iti doresc o primavara cat mai frumoasa, cu multa sanatate si numai bucurii!!!Pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.