duminică, 17 iunie 2012

Tort cu crema de zahar ars 7



Vineri ma gandeam oare ce sa fac bun si dulce pentru week-end? Am avut raspunsul cand am deschis frigiderul. :)


Laptele de la scoala. Si mai am inca pe atat, pentru ca Alex nu-l bea, nu-i place. Drept sa spun nici mie nu-mi place si asta pentru ca are un puternic gust de lapte praf. Ma gandeam eu oare ce lapte natural, de la mama lui, ar rezista inca mai bine de 5 luni de acum incolo?  :) :) In fine, ii gasesc eu intotdeauna intrebuintare. :) De aceasta data din nou l-am folosit la deliciosul tort cu crema de zahar ars. Reteta n-o mai postez, se gaseste deja pe blog insa vreau sa specific un lucru. Intotdeauna crema mea iesea cu mici gaurele si nu stiam de ce. Pe pagina Laurei Laurentiu, la acest tip de tort am citit ca ea pune vasul in care a pus crema si blatul, intr-o tava cu apa. Eu nu l-am pus in tava cu apa, l-am lasat tot pe gratar, pe treapta a doua a aragazului, insa dedesubt am pus o cratita cu apa. Si acesta ar fi secretul unei creme fine, fara gaurele. :)






5 comentarii:

  1. Foarte bun si aspectuos.
    Sa ai o saptamana faina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce tort frumos si trebuie sa fie si bun, avand in vedere ca este cu crema de zahar ars! Cristina, si eu folosesc lapticul de la scoala la prajituri, nici fata mea cea mare nu il bea. Asa se face ca am mereu o rezerva de lapte, cand se termina cel autentic, de vacuta, pe care il cumparam la 2 zile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmm, delicios!Nu am am mai facut de mult!Mi-ai facut o pofta:)!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu vreau cea mai mare felie. De fapt vreau tot torul. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bun, bun! si daca este gata facut e si mai gustos :)) Arata superb!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.