vineri, 4 aprilie 2014

Cupcakes cu ciocolata si cafea - Dukan


Azi din nou va propun un desert Dukan. Desi mi-am facut un nou blog doar cu retete Dukan, nu am avut timp sa ma ocup mai mult de promovarea lui, astfel ca nu ma viziteaza foarte multa lume. De aceea, deocamdata am sa public si aici pe blogul meu de suflet retetele Dukan.Au trecut deja doua luni de cand am inceput dieta Dukan. Si dupa doua luni ma laud cu un minus de 8 kg. Un ritm de slabire destul de lent, dar totusi sunt foarte multumita de aceasta dieta, pentru ca nu ma infometez si pentru ca am posibilitatea sa experimentez si sa adaptez tot felul de reteta la dieta Dukan. Incet incet dieta s-a transformat intr-un stil de viata si pot sa spun ca mi-e foarte usor sa respect principiile dietei Dukan si sa-mi ating targetul pana la vacanta de vara. ;) Si ca sa vedeti ca nu e deloc o dieta grea si restrictiva, am prajiturit :D in fiecare saptamana. Sa trecem deci la reteta.

Blat:
-3 oua
-1 plic praf de budinca cu gust de ciocolata neagra
-2 linguri cu varf tarate de ovaz fin macinate
-1 iaurt activia 0,1 %
-3 linguri indulcitor Stevia/Clio
-1 plic cafea solubila fara adaos de zahar sau lapte
-1 praf de copt 
Crema de ciocolata:
-1 plic praf de budinca de ciocolata Dr.Oetker
-2 linguri indulcitor pudra
-400 ml lapte degresat 0,1%
-1 plic cafea solubila fara adaos de zahar sau lapte
Sirop:
-100 ml cafea 
-1 lingurita indulcitor
-esenta de rom

Pentru cupcakes, batem albusurile spuma tare, apoi adaugam indulcitorul, galbenusurile si iaurtul activia. Amestecam bine cu mixerul, apoi lasam mixerul deoparte si adaugam prafurile (praful de budinca amestecat cu tarate si praf de copt si in final cafeaua solubila). Amestecam cu o paleta sau o lingura usor, avand grija sa nu se lase compozitia. Turnam amestecul in tava de briose tapetata cu hartie de copt. La briosele Dukan folosesc intotdeauna doar hartie de copt. O tai in patrate apoi captusesc fiecare orificiu cu hartie de copt. Astfel, dupa coacere hartia se desprinde usor si nu am surprize neplacute. Cosuletele indiferent cat de bune si frumoase ar fi, se lipesc si apoi ma chinui sa le desprind.

Fierbem budinca de ciocolata, adaugam cafeaua solubila, apoi, dupa ce s-a racit crema, insiropam briosele si cu un posh spritam crema peste briose.





Un comentariu:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.